Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu
21 den 30´e kadar. Toplam 45 Sayfa bulundu

Konu: Hay gaaaaays

  1. #21

    Standart

    Alıntı The Lord´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende aynıyım ya stabıl yasıyorum hiç egzantirik bi şey yok
    Üzdün......... Bir benim sanırdım, şu genç yaşlarımız da allaaahım whyy standart bir heyat xs

  2. #22

    Standart

    Alıntı Cırlaksiyah´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Üzdün......... Bir benim sanırdım, şu genç yaşlarımız da allaaahım whyy standart bir heyat xs
    Gençlik mi kaldı be öhö öhö öhö bitmişiz biz

  3. #23

    Standart

    Alıntı The Lord´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gençlik mi kaldı be öhö öhö öhö bitmişiz biz
    doğru mihendisler yaşlanıyolar hemen :d da sen de bişi yok be azizim yabma

  4. #24

    Standart

    Alıntı Cırlaksiyah´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğru mihendisler yaşlanıyolar hemen :d da sen de bişi yok be azizim yabma
    Mühendis olmak çok zor yeaaa kolay yetişmiyiiii

  5. #25

    Standart

    Alıntı The Lord´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mühendis olmak çok zor yeaaa kolay yetişmiyiiii
    yaaaahfdsag paraya da para demiyollaaa haklısın şimdi bak :ddd

  6. #26

  7. #27

    Standart

    Alıntı KfyAngeL´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldiniz
    Çook teşekkür ettiiim hoşbuldum :3

  8. #28

    Standart

    Alıntı Cırlaksiyah´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaaaahfdsag paraya da para demiyollaaa haklısın şimdi bak :ddd
    Demiyoruz biz Mühendisler daha isim bulamadık kum mu desek deniz mi desek bilemedik

  9. #29

    Standart

    Alıntı The Lord´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Demiyoruz biz Mühendisler daha isim bulamadık kum mu desek deniz mi desek bilemedik
    bizde de var be cebo geze geze para kazancaz bizde yani nedir :d

  10. #30

    Standart

    Alıntı Cırlaksiyah´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizde de var be cebo geze geze para kazancaz bizde yani nedir :d
    Ben oturduğum yerden kazanacam Şaka maka iş buamıyom yeaaa

Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]