Anketimiz: Buluşma Tarihimiz?

Katılımcı sayısı
22. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 26 Temmuz

    13 59,09%
  • 2 Ağustos

    1 4,55%
  • 9 Ağustos

    1 4,55%
  • 16 Ağustos

    7 31,82%
Sayfa 3 Toplam 11 Sayfadan BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu
21 den 30´e kadar. Toplam 105 Sayfa bulundu

Konu: Büyük İstanbul Buluşması

  1. #21

    Standart

    Can ayıp etmiş. Can'ı buradan kınıyorum!

  2. #22
    Judas
    Guest

    Standart

    Alıntı Kee´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu ben taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaa süper mod olduğum zamanlarda söylemiştim "bizim forum öyle işler yapamaz" demişti şimdi buradan ona sesleniyorum ve kendini göster pikachu diyorum ayrıca Can yalan söylüyor ayağına kadar gittim gelmedi
    Belirlenen gün benim için uygun ise kalkıp gelebilirim İstanbul, Bursa gibi yerlere.
    :d olm gitcegin gun yaziyon bide gitmene az zaman kala ,geldigin gun yazsan agirlicam seni allasen bide turla geldik diyosun sfjcsg

  3. #23
    Kee
    Guest

    Standart

    2 Günlük geldik la ne zaman haber vericem zaten, sen bana adres versen ben o turu arkamdan getirirdim kaldığın yere Kendini bunlarla kurtarmaya çalışma MaX bile seni kınadı artık kaçısın yok ceza olarak banlacaksın-TEKRAR!-
    Ayrıca şehrinizi kınıyorum 2 çay 1 tosta 15 lira alınmaz efenim.

  4. #24
    Judas
    Guest

    Standart

    Alıntı Kee´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 Günlük geldik la ne zaman haber vericem zaten, sen bana adres versen ben o turu arkamdan getirirdim kaldığın yere Kendini bunlarla kurtarmaya çalışma MaX bile seni kınadı artık kaçısın yok ceza olarak banlacaksın-TEKRAR!-
    Ayrıca şehrinizi kınıyorum 2 çay 1 tosta 15 lira alınmaz efenim.
    Bana niye basta demedin bunu kankijamping :dddnfs ilk kez duyuyorum - sonra kinaniyorum hep
    Yol arkadasi varsa bide istanbulu bilen eslik edeblrm ankara civarindan sarisin mavi gozlu 20 yaslarinda bir bayan olursa sevinirim

  5. #25
    Uğultu
    Guest

    Standart

    Sürpriz tayfamla orada olacağım asaadf

  6. #26

    Standart

    2 çay 1 tost 15 lira mı? Emircim sen Pierre Loti'de falan mı takıldın

  7. #27
    Cirlaksiyah
    Guest

    Standart

    Ne kadar ileri o kadar iyi

  8. #28
    Kee
    Guest

    Standart

    Daha kötü, KIZILAY!

  9. #29

    Standart

    Alıntı Kee´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha kötü, KIZILAY!
    - Ne şeetmiş adamlar be

  10. #30

    Standart

    Heee Ankara'dan bahsediyor buuu..

Sayfa 3 Toplam 11 Sayfadan BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]