Sayfa 5 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci ... 345
41 den 50´e kadar. Toplam 50 Sayfa bulundu

Konu: Aşık olmak günah mıdır?

  1. #41

    Standart

    Alıntı MorbidAngel´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence güzel duygular beslemenin günah olduğunu düşünmüyorum ama bunu kötü anlamlara taşıyanların günah olduğunu %100 eminim.
    Kardeşim güzel duygular besleyebilirsin bir insanı önce tanıcaksın sonra evleniceksin çünkü o kişinin nasıl biri olduğunu tam olarak bilmeden evlenilir mi? Tabiki evlenilmez. Tanıcaksın ama dinimizin emrettiği gibi. Flörtlük etmiceksin yani elini tutmak öpmek sarılmak vs. şeyler yapmıcaksın bunları yapmadan da karşındaki kişinin nasıl olduğunu anlayabilirsin.

  2. #42
    Juliet
    Guest

    Standart

    Azmettiren de benle yanacak mı?

  3. #43

    Standart

    Alıntı mustafa_barış´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    [ı]kardeşim güzel duygular besleyebilirsin bir insanı önce tanıcaksın sonra evleniceksin çünkü o kişinin nasıl biri olduğunu tam olarak bilmeden evlenilir mi? Tabiki evlenilmez. Tanıcaksın ama dinimizin emrettiği gibi. Flörtlük etmiceksin yani elini tutmak öpmek sarılmak vs. şeyler yapmıcaksın bunları yapmadan da karşındaki kişinin nasıl olduğunu anlayabilirsin.[/ı]
    evet kesinlikle katılıyorum...

  4. #44

    Standart

    yanlız şöyle bir yanlış anlama olmuş o da şu ki;aşık olmak günah değil ki!aşık olup bu aşkı kalbinde saklayan ve o aşk kalbindeyken ölen müzlüman şehit oluyor!aşık olmak değil mesele.kesişmek, yiyişmek, el ele tutuşmakta mesele!ayrıca aşık olmak insanın fıtratında olan bir şey.insan engel olamaz ki kendisine.Allah(c.c.)bize aşk duygusune vermiş.iki cins arasında sevgi olsun, birlik beraberlik olsun diye bize aşk duygusunu vermiş.arkadaşlar aşık olmak günah değil!2. ve 3. sayfalara baktım herkes günah olduğunu sanıyor.imam nikahı kıyıldıktan sonra el ele tutuşmanızda hiç bir sakınca yok işin aslı...

  5. #45

    Standart

    Alıntı hamza1999´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlız şöyle bir yanlış anlama olmuş o da şu ki;aşık olmak günah değil ki!aşık olup bu aşkı kalbinde saklayan ve o aşk kalbindeyken ölen müzlüman şehit oluyor!aşık olmak değil mesele.kesişmek, yiyişmek, el ele tutuşmakta mesele!ayrıca aşık olmak insanın fıtratında olan bir şey.insan engel olamaz ki kendisine.Allah(c.c.)bize aşk duygusune vermiş.iki cins arasında sevgi olsun, birlik beraberlik olsun diye bize aşk duygusunu vermiş.arkadaşlar aşık olmak günah değil!2. ve 3. sayfalara baktım herkes günah olduğunu sanıyor.imam nikahı kıyıldıktan sonra el ele tutuşmanızda hiç bir sakınca yok işin aslı...
    "aşk kalbindeyken ölen müzlüman şehit oluyor" bu cümlenin kaynağı nedir merak ettim. Evet aşk insanın fıtratında olan bir şey aşık olmak günah falan da değil söylediğin gibi...

  6. #46

    Standart

    onu bir yerde okumuştum ama hadis miydi ayet mi emin değilim ama anlatılmak istenen orda aşıkken ölen şehit demek değil zaten

  7. #47

    Standart

    Bence aşık olmak günah değil şahsi görüşüm

  8. #48

    Standart

    Bana göre 60 yaşındaki bir herifin 12 yaşındaki bir kızla evlenmesi değil 19 yaşındaki iki gencin birbirine ciddi anlamda aşık olup ara sıra beraber sahilde ağaca yaslanıp sohbet etmeleri daha şerefli.

  9. #49

    Standart

    Alıntı Mustafa_Barış´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim güzel duygular besleyebilirsin bir insanı önce tanıcaksın sonra evleniceksin çünkü o kişinin nasıl biri olduğunu tam olarak bilmeden evlenilir mi? Tabiki evlenilmez. Tanıcaksın ama dinimizin emrettiği gibi. Flörtlük etmiceksin yani elini tutmak öpmek sarılmak vs. şeyler yapmıcaksın bunları yapmadan da karşındaki kişinin nasıl olduğunu anlayabilirsin.
    cokdogru

  10. #50

    Standart

    Bi kalp kaç defa sever
    orada bana da var mı yer

Sayfa 5 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci ... 345

Benzer Konular

  1. Hacklemek günah mıdır?
    By emirx in forum Mizah
    Cevaplar: 12
    Bölüm Listesi: 06-23-2008, 10:00 PM
  2. Masturbasyon Günah Mıdır?
    By Havari in forum Hristiyanlık
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 03-21-2008, 10:43 AM
  3. Bankacılık tahsili yapmak günah mıdır?
    By HeLiN in forum Dini Bilgiler
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 04-20-2007, 12:32 AM

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]