Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Şu çocuğu desicem yha :D
Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 38 Sayfa bulundu

Konu: Şu çocuğu desicem yha :D

  1. #1
    The Porky
    Guest

    Standart Şu çocuğu desicem yha :D



    yha bizim sınıfta dombili bitane mustafa die bi cocuk var eskiden cok iyi kankaydık sonra aynı kıza asık olduk sonra yakısıklılıgımla kızı kaptım sonra düsman olduk benim msn de söz yazdım direk kopyalıo benim avatarı msn ye koydum sen git google ye sasuke uchiha yaz baska bi resim al msn ye at deliricem nefret ediyorum sasuke ye sölücem cakıcak göbegine chi dori yi

  2. #2
  3. #3
    The Porky
    Guest

    Standart

    hemde nası senle ben yer deissek kafasını ucurursun

    YARIN DÖVÜCEZ HEPİMİZ ONA gıcık oluoz

    (flood için özür) aptal gelmis uslanmama girmis Sonkral abinin Mühürlü kaderim yazısınız calmıs sonkral abi icin dovcem onu
    Konu Sweet tarafından (03-13-2011 Saat 05:29 PM ) değiştirilmiştir.

  4. #4

    Standart

    vaay be SONKRAL ABİNİN yazısını çalmış
    çOK gıCIk OLmaLI.....

  5. #5
    The Porky
    Guest

    Standart

    sonkral abi nin yazısını caldı yha simdi kafası ucucak yha aptal sasuke nin resmini koydum kopyaladı havalı yazı yazdım kopyaladı küfür ettim bi havalandı dovücem seni dedi dayak yedi oturdu simdi son kral abi icin de söle 3 5 tane vurucam

  6. #6

    Standart

    Şiddet çare değil.En azından konuş ve istemediğin şeyleri yapmamasını söyle.

  7. #7
    The Porky
    Guest

    Standart

    ooo en az 1000 kere dedim yeter artık isi bitti

  8. #8

    Standart

    Alıntı Rüzgar Gülü´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şiddet çare değil.En azından konuş ve istemediğin şeyleri yapmamasını söyle.
    evet şiddet değil odun çare.

  9. #9
    The Porky
    Guest

    Standart

    gelen varmi

  10. #10
    The Porky
    Guest

    Standart

    çocuklar bu gün simit oynadık bi knkm vav ilk o ebe oldu onu yakaladı sonra başka bi kankam onu yakaladı başka bi knkm onu yakaldı sonundada ben yakaladım offf allah allah allah allah die bi saldırdık cocuga tekme yumruk off

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu

Benzer Konular

  1. Kız Çocuğu
    By DelininZorosu in forum Şiirler
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 08-21-2010, 09:18 PM
  2. Kız Çocuğu
    By Grapicher in forum Şiirler
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 08-19-2010, 05:42 PM

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]