Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu
11 den 20´e kadar. Toplam 49 Sayfa bulundu

Konu: Dolunay Düşürme Taktiği

  1. #11
    Banned
    darqness12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    baezen düşer bazen düşmez.

  2. #12
    Banned

    Standart

    yln deil vadide mistiklerde düşüyo kdp
    karma muskasınada gözyaşınada ihtiyaç yok
    direk kesin botsuz cıkıyo 1-2 saatte
    saat gece 2-3 arası düşüyo
    ama bot kullanmanızı tercih ederim kese kese bi hal olursunuz

  3. #13
    KraLMuhammeT
    Guest

    Standart

    muskaya neme gerek

  4. #14
    Yeni Üye

    Standart

    Bana çok saçma geldi ama bilmiyom.Ben hep şunu bilirim:

    Kesceiniz şey sizin levelinizden ne kadar yüksek lvlli ise o kadar çok item düşürür.5 lvlde kırmızı yaban domuzu(10 lvl) kestim geniş kılıç+0 çıkardı ama 16-17 lvlde baya uğraşırsan anca bulursun hiçbirşey çıkmadı bana

  5. #15
    KraLMuhammeT
    Guest

    Standart

    wower06 haklı

  6. #16

    Standart

    yapamadım knka ama yindede saol

  7. #17
    KraLMuhammeT
    Guest

    Standart

    kewel msn vermek yasakktır

  8. #18
    BrK
    ...::[BrK]BuraK[BrK]::...
    BrK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    İpucu dielim Taktik dielim olabilir fakat bi sansda olabilir ayrı lvlarda ayrı turde charlarda dnenmesi lazım.. dneedin ve oluosa saol ama bildigim bisi var ve gercek ten cok kişinin basına geldi .. 27 lvl ilk dolunayımızı cıkardık bir cok arkadasla.. bud abir tavsiye 27 lvl aryaın 26 dan 27ye gecerken ve 27 lvlken....

  9. #19
    KraLMuhammeT
    Guest

    Standart

    okçu derken yabani okçu siyah okçumu beyaz yeminli okçumu?

  10. #20
    Yeni Üye

    Standart

    valla ben 41 lwl ama mistik arahan savaşcı fln kesiom düşmedi

Benzer Konular

  1. İtem Düşürme Taktikleri
    By TOLUDINHO in forum Silkroad Online
    Cevaplar: 12
    Bölüm Listesi: 08-26-2009, 10:44 AM
  2. Sos Düşürme {Şans i$i}
    By wndRLand in forum Silkroad Online
    Cevaplar: 8
    Bölüm Listesi: 01-31-2009, 11:04 PM
  3. Dolunay Dolunay Bakma
    By _DumaN_ in forum Şiirler
    Cevaplar: 1
    Bölüm Listesi: 06-07-2008, 04:48 AM
  4. piyasayı düşürme
    By hyaline in forum Fıkralar
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 03-04-2008, 08:30 PM

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]