Sayfa 1 Toplam 10 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 100 Sayfa bulundu

Konu: kılıç ve kalkan hilee vaaaar!!!!!!

  1. #1
    Tuğgeneral
    liu_ser_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    new kılıç ve kalkan hilee vaaaar!!!!!!



    arklar kılıç kalkan hile sölicem size yemin ederimki kendim hazırladım
    (cheat engine 5.3 programı lazım arklar)
    STAT POİNT HİLESİ
    önce oyunu açın sonra cheat engineyi sonra cheat engineden solüst tarafta bir pc simgesi var yanıp sönen ona tıklayın windows liste tıklayın ordan kılıç kalkanı bulun ok dein oyuna dönün adam güçlendirme yerinden bitane seçin (ben str yi seçtim mesela) ona bi puan verin engineye dönün valueye 16 yazın (bu 16 2 ile 8'in çarpımıdır mesela siz puanı strye verdiniz ya str 2 oluyo sonra 2'yi 8'le çarpıyonuz inşallah anlamışsınızdır:D:D)ve first scan dein oyuna dönün o verdiiniz puanı geri alın(hani örnek olarak strye vermiştiniz ya o puanı geri alın)ve engineye dönün valueye 8 yazın (8=1x8)next scan dein solda bir yada biraz fazla sonuç çıkar o sonuç veya sonuçlar 1 ise o sonuca çift tıklayın aşa geçirin zaten tıklayınca aşa geçiriyosunuz sonrra aşadaki sonucun valuesine çift tıklayın bi kutucuk çıkacak o kutucuğa 800 yazın (eğer 800 yazarsanız strniz 100 olur)ve ok dein ve strye bakın hayırlı uüğürlu olsun:D:D eğer soldaki sonuçlar 1'den fazla çıkarsa yapıcanız iş stryi yeniden yükseltmel yani 2'ye engineye dönüp valueye 16 yazıp next scan dein bu sefer de bi sonuç çıkmazsa stryi 1'e düşürün engineye dönün 8 yazın valueye (1x8=8) next scan dein yine çıkmazsa ... böle devam edin
    bunu yazmak için çok uğraştım lütfen rep verin ve daha fazla hile var gold, exp bunları biliyorum ve msnde anlatabilirim
    Konu uslanış tarafından (06-01-2013 Saat 02:12 PM ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    Banned
    kurt52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    knk carın guselmıs de resimlı anlatım lutfen ama genede ellerine saglık.resimli anlatırsan daha i anlarız.

    mp arttır sana cok az benımkı bıle 43 lwl 640 mp var
    Konu MaX PaYnE tarafından (12-07-2008 Saat 09:39 PM ) değiştirilmiştir. Sebep: flood

  3. #3
    Kurmay Yarbay
    mindex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bu oyunun linkini versen oynardık

  4. #4
    Tuğgeneral
    liu_ser_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ok veriim link:

  5. #5
    Onursal
    ZuKaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ilk defo duyuyorum denicam

  6. #6
    Tuğgeneral
    liu_ser_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    denemekte fayda var kanka

  7. #7
    Kurmay Yarbay
    mindex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bu sword and sandals

  8. #8
    Çavuş

    Standart

    kısaca isim yazdığınız yerin sonuna ,,, virgül koy sonra custom de ve ne görüyorsunuz içte nasıl +rep yani 100% oluyor hee buarada nan yazarsa açma

    +REP YANİ

  9. #9
    Çavuş

    Standart

    yaa halen rep + atmadınız helal olsun ldllağ

  10. #10
    Tuğgeneral
    liu_ser_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    kardeş bize yalan atma o hile bozuk oyun mafoluyo sonra yemin ederim ki

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 28
    Bölüm Listesi: 03-26-2012, 05:08 PM
  2. Hilee
    By serdarrrabi in forum Gladiatus
    Cevaplar: 1
    Bölüm Listesi: 02-21-2008, 06:07 PM
  3. Pc ninde atasözü olurmu demeyin .Vaaaar mış
    By EXiR in forum Komik Yazılar
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 03-29-2007, 10:47 AM
  4. Kılıç Kalkan oyunu
    By ABYSS in forum Türk Kültürü
    Cevaplar: 0
    Bölüm Listesi: 12-26-2006, 09:58 PM

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]