Sayfa 1 Toplam 5 Sayfadan 123 ... SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 48 Sayfa bulundu

Konu: darkorbitte test servere giriş yapılmıyo :S

  1. #1
    Kurmay Yarbay
    Unieq52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    alrm darkorbitte test servere giriş yapılmıyo :S



    darkorbitte test servere kayıt oluorum kayıt ol deyince ana sayfaya donuo fakat yukarıda ıntexplorer girilen yerde test1 yazıo ama ana sayfa acılıyo şifremi giriorum bildiğimiz standart serverlar gelior yardımcı olurmusunuz

  2. #2
    Çavuş
    n0_N1cK_q1rL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    haklısın girilmiyo gıcık oldum yha

  3. #3
    Yeni Üye

    Standart

    URAS[CM]:: arkadaşlar test serveri açılmaz sadece cheattte admin görürseniz ondan istersiniz ve uridium hileleri ulaşmak isteyen msn :: adem-gs-98@hotmail.com girin ve size goli alabilirim darkorbit hacker tool adlı programla isteyen indirsin File download: darkorbit hack tool .exe from Rapidshare.com girin ve görünnnn

  4. #4
    Mareşal
    Umutk_94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    test serwer ı açıldı serwer listesinde ''test sunucusu'' diye geçiyor

  5. #5
    Yeni Üye

    Standart

    8CM] abi nie test serveri açılmıo eğer acamıosanız bana goliath gonderin msnem enes_2000_1907@windowslive.com

  6. #6
  7. #7
    Kurmay Yarbay
    molkay2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ever bnde açamadım

  8. #8
    Yeni Üye

    Standart

    ya abiler allah rızası için söyleyleyin nasıl gircez test serverine ?? nolur cm sen yardım edermisin

  9. #9
    Tümgeneral
    ReYmYsTeRıo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    açılmıo

  10. #10

Benzer Konular

  1. Darkorbitte hile
    By mustafa633 in forum Darkorbit
    Cevaplar: 33
    Bölüm Listesi: 11-08-2011, 11:43 AM
  2. Darkorbitte 100 de 100 çalışan hile
    By aliko61 in forum Darkorbit
    Cevaplar: 2
    Bölüm Listesi: 08-21-2009, 11:17 AM
  3. Cevaplar: 15
    Bölüm Listesi: 01-03-2009, 06:45 PM

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]