Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
1 den 10´e kadar. Toplam 11 Sayfa bulundu

Konu: edvırt oyunda

  1. #1
    Tümgeneral
    Kivistanonek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart edvırt oyunda



    arkadaşlar alacakaranlık filminde vampir rolünü oynayan edvard (edvırt) oyunda bakın hemde bezbol sopası ile vuruyor

  2. #2
    Orgeneral
    Rauf41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    eet gördüm ilkden 1000 canlıydı simdi 20000 ve hiç guzel item yok sadece helmler vampire armoru için uyumlu kılıc desen kısacık uzun olsa kesin alırdım

  3. #3
    Orgeneral
    yakuza111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bi tane dagger i war süper(ptr gelince daggerler Dual olcak bu arada) oyuzden manyak olcak düşürmem laızm
    bide 10 tane yerde söylendi bu niye konu açtın ki boşa

  4. #4
    sanalworld_363
    Guest

    Standart

    yaaaa o scene'sinde kafasının üstünde garip garip minik şeyler var onlar pis olduğu için sinek mi yoksa güneşde parladığı için parıltıları mı??? :

  5. #5
    Orgeneral
    Rauf41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    bende anlamadım onlarıda yakuza dual nedemek

  6. #6
    Orgeneral
    yakuza111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    yani çift olucak 2 elde
    1 ele 1 tane diğerine 1 tane

  7. #7
    Orgeneral
    yakuza111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    wikide edwards shiny face diyo yani prıltı

  8. #8
    Orgeneral
    Rauf41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    he tmm öle olursa daggerler cok değerli olucak dagger listesini alcam karsıma sec beğen al

  9. #9
    Orgeneral
    yakuza111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Standart

    ama atak larını düşürcekler galiba
    yani şu an 80-100 gibi vuran dagger i 68-85 gibi bi rakama çekicekler
    %10-15 gibi bi zayıflatma söz konusu çünkü hızlarını arttıracaklar

  10. #10
    sanalworld_363
    Guest

    Standart

    evet atakları azalacak zaten ptrde 20lwl yapsan bile 50-100 arası vuruyor

Benzer Konular

  1. Bu oyunda hie yok
    By Nofear10ur in forum Gladiatus
    Cevaplar: 1
    Bölüm Listesi: 06-02-2008, 07:02 PM

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Beğenilen Sayfayı İşaretleyin

Yetkileriniz

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • Eklenti Ekleyemezsiniz
  • You may not edit your posts
  •  
[Gizlilik Politikası]-[UslanmaM Kuralları]-[UslanmaM İletişim/Contact]